14 feb: Alla Hjärtans Dag <3

                                   Grattis till er alla på Alla Hjärtans Dag <3.


Hoppas att det blir en riktigt bra dag för oss alla.


Här började min dag med att Tommy kom och la ner en trött och gosig Tindra i min säng innan han åkte till jobbet, hon hade precis vaknat och tappat tutten, och sen fortsatte vi sova till halv 8. Det var så mysigt :D.

Hon har fortfarande feber, men när jag borstade tänderna så såg jag att hennes hörntänder uppe är på väg att bryta igenom så där har vi anledningen, och behöver jag säga att jag är så glad att det "bara" är det och inte någon förskylning. Tack och lov så verkar hon inte ha ont av dom utan bara sorig och febrig.

Hade tänkt köpa en fin blombukett till Tommy idag men så blir det ju inte, så jag får väl ta och baka något gott istället och det är ju i och för sig lite roligare också hiihii, och så får vi ju alla njuta av det :P.

Ett stort <3 till er alla och ett extra stort till mina älskade barn.

Sara: Älskar och saknar dig så enormt mycket <3 <3 Men snart så kommer du hem :D
Emma: Älskar dig så mycket och är glad över att det är ett år kvar innans du också är utflugen ;)

Tindra: Mitt lilla hjärtebarn, tiden går så fort och jag måste passa på att njuta extra av dig innan du blivit stor och ger dig av du med. Älskar dig <3

 

Puss & Kram

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på All hjärtanas dag gumman Älksar dej jättemycket och alla dina tre tjejer och Tommy oxå pussssssssssssssssssss

2011-02-14 @ 10:57:04
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas ni får en mysig dag!

Kramar

2011-02-14 @ 11:09:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

ja theo kräktes på dagis idag igen trots att han mått bra under hela helgen? suck!



hur går det med Tindra?



Hoppas du får en mysdag iaf! kramis

2011-02-14 @ 16:51:51
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

å nej. då förstår ja att du har ont :( usch gör så ont å ramla nu när det är så halt å hårt. hoppas du mår bättre snart du med!

2011-02-14 @ 16:56:36
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sara

älskar dig <3

2011-02-15 @ 11:50:59
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0