19 feb: Trött Tröttare Tröttast = Jag

Herrejösses vad jag är trött idag :(.

Vi kollade på en film efter Lets Dance igår och efter den så gick jag direkt och la mig, ett par timmar senare så kom Sara ner och väckte mig och berättade att Kristian ringt och bett henne åka in till stan för att hämta honom då hans så kallade kompisar hade lämnat honom och åkte hem efter krogen (det är 10 mil från stan) och det var ju - 27 grader inatt så jag erbjöd mig att köra så hon slapp det i mörkret då det är ett tag sen hon körde nu igen. Så vi åkte hemmifrån kvart över 2 och så var vi hemma igen halv 4, så det blev inte så där jättemycket sömn direkt, men det gör inget. Jag är mest arg på dom så kallade kompisarna..... hur kan man bara göra en sån sak????? Så j-a svinigt och elakt!!!!!

Ikväll så ska Tommy och jag mysa framför melodifestivalen, med en god fruktsallad (ovanligt, eller hur? hahaha) medans Sara och Emma myser ihop med pappa S. Hoppas jag orkar hela kvällen, tror inte det hahaha.

Hoppas ni får en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

det blev lite tokigt :/

nu ser jag också på melo :)

puss mammi <3

2011-02-19 @ 20:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0