22 feb: Massage :)

Jag har precis kommit hem från massagen, en lyx som jag kan unna mig tack vare att mitt fantastiska jobb betalar det åt oss anställda. Tack snälla FörsäkringsHantering. Nu har jag kunnat gå regelbundet i några månader och vilken otrolig skillnad det är nu på mina stackars axlar och rygg. Både förra gången och denna gång så hade jag inga knutar alls utan kunde njuta fullt ut hela tiden :D.

Det går ju vattkoppor på dagis men det verkar inte osm om dom vill ta på pluppis så i eftermiddag ska vi åka till hennes kusin och kramas lite, kusinen har nämligen också vattkoppor. Vore rätt bra om pluppisen kunde få dom nu när hon är så liten för man kommer ju inte undan dom och ju mindre dom är när dom blir sjuka dessto lidrigare är ju sjukdomsförloppet. Känns lite tokigt bara att "jaga" sjukdommen, i vanliga fall så är det ju tvärsom att man håller sig undan alla som är sjuka.

Grattis Sara, du är så bra :D.

Skönt att ha en kurs klar, och diplomet får du sätta upp på väggen :P.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jaa jag borde ju få ett snart då^^,

2011-02-22 @ 14:31:46
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0