25 feb: Feberfrossa :(

Usch och fy vilken jobig natt jag haft, eller ja det var nog mest synd om Tommy som fick lov att springa upp och ner hela tiden för att värma på min vetepåse. Själv hade jag jordens feberfrossa hela natten, frös så jag skakade och hade s ont i hela kroppen och huden. Mår fortfarande skit, har ont i halsen och har nog feber med men går på treo eftersom jag är tvungen att vara på jobbet idag, då jag vickar för kollegan som är i USA. Men har bestämt mig för att bara chefen kommer tillbaka från sin lunch så åker jag hem och kurerar mig. Ni får gärna hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon för vi har planerat att åka upp till Svartnäs på skotercrosstävlingen, och det har jag sett fram mot :/.

Vad ska ni göra i helgen?

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Sara

åh skotercross.. jag vill ju :(

krya på dig <3

2011-02-25 @ 14:08:07
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Nina

usch krya på dig vännen!

2011-02-25 @ 17:59:31
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

garderoben är toppen men så jäkla dyr. ja dörrarna. men det ska bli såååå skönt med å få in allt i skåpen. ser ja fram emot..

2011-02-25 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0