26 feb: Skotercrosstävling

När vi vaknade imorse så var det inte mer än -1 och jag mådde relativ bra så vi åt frukost och sen packade vi in oss i bilen åkte mot Svartnäs. Medans vi klädde på oss för en heldag utomhus så blev jag glatt överraskad för tidigare så har jag varit tvungen att dra in magen och hålla andan medans jag dragit upp dragkedjan och det behövde jag inte göra idag, desstuom så fick jag plats med en trjöja mellan jackan och byxan och det har jag inte haft förrut, så bara tänk vilket utrymme jag har i skoterkläderna när säsongen är slut :D.

Vi hade en helt underbar dag, och kan inte annat än att vara stolt över min lilla tös som skött sig helt exemplariskt, när det var time att sova en stund så la jag ner henne i vangen och sa "sov nu en stund så får du fortsätta titta på alla skotrar när du vaknar igen" och hon bara somnar :P, men en miss av oss var att peltorkidsen låg kvar hemma så tyvärr blev det en lite för kort lur, men ändå.
Visst ser det mysigt ut i vagnen....

En av Tommys kompisar var med och tävlade. Här leder han sitt heat men tyvärr så gick bromsarna sönder så han vann inte heatet :(. Bättre lycka nästa gång :)


Eftersom det ska vara lika bra väder så har vi bestämt date med gudmor, så vi tar skotern upp dit och så åker vi ut på sjön och fiskar och grillar korv, myyyssss. Det är så skönt när man kan vara ute hela dagen så här :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Hejja Hejja! härlig känsla det där med utrymme i kläderna :0) fortsätt så!

Själv har jag en liten svacka :0/

2011-02-26 @ 21:57:01
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Låter som att ni har en superhelg!



Kramar

2011-02-27 @ 09:27:05
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0