28 feb: Tomtegröt

Tindra vaknade vid 6 och hade fortfarande hög feber så hon fick lite alvedon och så gick vi och la oss i dubbelsängen, där somnade hon om och vaknade inte förrän strax före 9 :O. Förmiddagen tillbrigades i soffan framför tvn och med en massa böcker. Efter lunchvilan så var hon feberfri så då väktes förhoppningen att nu vänder det men tji fick jag för när det var dag för läggning så hade hon feber igen, stackars liten.

Lite roligt fick vi iallafall på eftermiddagen när mormor och morfar var hit och fikade en liten stund, dom hade glass med sig och det var mums, tack för det :).

Nu på kvällen så har jag kokat tomtegröt som jag ska äta till frukost, mmmm längtar redan ;).

Imorgon så är det Tommy som är hemma med lillpuppan så jag kan åka till jobbet, ska bli lite skönt att komma ifrån en stund samtidigt som jag kommer undra hur det är med henne hela tiden som jag är borta, tänk så knäpp man är ....

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

hur gick det. hade hon feber sen lr?



går det koppor hos er med ?

2011-02-28 @ 22:51:12
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0