3 feb: Massage :D

Orkade inte blogga nåt igår och hade inte så mycket att berätta heller. Hade fortfarande inte fått tillbaka min jobbdator så jag kunde inte jobba på förmiddagen, utan Tommy och jag tog en prommenad i det underbara vädret, så skönt :). På eftermiddagen så fick jag ett telefonsamtal som talade om att nu var den klar så då var det bara att åka in till stan och hämta den och sen så fick jag jobba på kvällen efter att Tindra somnat, så gissa om jag var trött imorse när klockan ringde.

Men idag så kunde jag iallafall äntligen få min massage och trots att det är nästan 2 månader sen sist så hittade hon inga knutor utan det blev en jättebehaglig stund :D. Men var lite klok och bokade in nästa tid redan i slutet av feb. Tänkte att det var bästa att passa på och underhålla det när det var så fint som det var hahahahaa.

Är dock lite frustrerad nu på kvällen för jag hade hoppas på att vi skulle fått ett efterlängtat besked idag på eftermiddagen men tyvärr så ringde dom inte så nu får vi vänta tills imorgon innan vi vet nåt :/. Efter vad magkänslan och intuitionen säger att det gått bra men man vågar ju inte tro på det förrän man fått besked hahaha. Håll gärna tummarna är ni snälla.

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack!!



Hinner ju knappt läsa bloggar nu ju :S Men har en del att ta igen. Men gud va söt hon var med hjälmen på skotern. Sötare än socker!

Kram

2011-02-03 @ 22:16:05
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0