5 feb: Underbart

Efter en stökig natt av mina 3 hjärtan så fick jag lite sovmorgon imorse. Vaknade och kände mig kanonrisig men tack och lov så gick det över under dagen. Tillbringade förmiddagen som var kvar med att installera den nya skrivaren som jag fått hem av jobbet och jösses vilka fina utskrifter det blev på den, så om det är någon som är på väg att köpa en ny skrivare så kan jag varmt rekomendera denna

MFC-5890CN


Efter lunchvilan så var vi ute och njöt av det underbara vädret, Tindra och Tommy åkte bob och tefat i våran pulkabacke och jag njöt av känna solen på ansiktet och av att höra Tindras förtjusta skratt/skrik. Lite senare kom Annelie hit och jag blekte lite slingor på henne och så pratade vi en hel massa strunt under resten av eftermiddagen :D.

Kvällen ska tillbringas med att titta på Melodifestivalen. Vilka av er kommer titta?

Hoppas ni får en mysig kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag tittade inte, tycker att det är hur dåligt som helst nu för tiden...

Kram

2011-02-06 @ 11:12:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0