7 feb: Award

Jag fick ju en Award i förra vecka av söta Nina och gulliga Kajsa som innebär att jag ska berätta 8 saker om mig själv som ni troligtvis inte redan vet och sen är det meningen att jag ska skicka den vidare till 8 andra bloggare.

                                                  

1. Jag fyller 40 i maj, men har ingen som helst ålderskris (tro det eller ej) vilket faktiskt känns riktigt skönt

2. Är helt livrädd när jag kör bil på vintern, känns inte riktigt bra men men. Det blir till att köpa en 4-hjulsdriven bil igen

3. Är igentligen väldigt blyg och vill inte alls vara i centrum

4. Älskar romantik och mys med lite tända ljus, vitt vin och räkor

5. Är grymt mörkrädd och hatar att gå ner i källaren på kvällen, speciellt om jag är själv i huset

6. Skulle gärna vilja ha en hobby men har så grymt dålig fantasi så jag kan inte hitta på nått som är roligt

7. Vi har precis köpt ny bil, Tommy ska ha den som pendlarbil, nu när han ska börja på sitt nya jobb på onsdag.

8. Är sjukt sugen på att börja läsa igen

Ja som det står längre upp så är det meningen att jag ska dela ut denna Award till 8 andra bloggare, men då jag tror att jag är sist ut så därför lämnar det öppet till er alla att ta för er och göra den en gång till :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nu erkänner du att du är rädd för källaren! inte bara jag då ;D hihih

2011-02-07 @ 20:52:24
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: mamma

jaha det visste jag inte trodde att det bara var Sara och inte visste jag att du vill plugga igen heller Kram

2011-02-08 @ 08:50:14
Postat av: Nina

haha jorå han är tillbaka igen. va helt vild här imorse å har lekt som bara den. =)

2011-02-09 @ 11:59:47
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0