1 jan 2011: Nytt år = nya möjligheter

Blir lika förvånad varje gång som det har varit nyår och man ska börja säga ett nytt årtal, och än en gång så kommer den där tråkiga frasen " jösses vad tiden går fort", men det är verkligen så det känns. Nu har vi ännu ett år att lägga bakom oss och det känns både bra och dåligt. Bra för att det har varit ett jobbigt år med en hel del mindre roliga saker samtidigt som jag gärna skulle vilja vrida tillbaka klocka lite och stanna den ett tag för att kunna njuta lite mer än vad jag faktiskt gjorde, men det är ju alltid lätt att vara efterklok eller hur :O). Men nu är det ett nytt år med nya möjligheter och det kan ju bara bli bättre :D.

Vad har vi gjort idag då?

Jo först så sov vi till halv 9, Tindra kom in till oss runt 5 och sen sov hon på min arm, och det är så mysigt att kunna ligga och snusa på henne så där :D. Efter lunchvilan så blev det en skotertur även idag, men den här gången så provade vi att sätta Tindra framför Tommy som körde och det funkade mycket bättre än att ha henne mellan oss. Senare på eftermiddagen så kom både Sara och Emma hem, men nu har dom gått upp till Emma och Tommy och jag sitter och myser framför "Mamma Mia". tycker faktiskt att den filmen är lite småcharmig och så härligt galen, men så gjorde ju ABBA väldigt mycket bra musik :P.



God fortsättning på er alla :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0