11 jan: Penicillin :/

Usch natten har verkligen varit hemsk :(. Har hostat och hostat och inget har liksom släpt och dessutom så hade jag nog rätt hög feber så imorse rinde jag VC och fick en tid hos läkare. Han var jättetrevlig och efter en noggrann undersökning så kom han fram till att det har inte gått ner i lungorna så det är ingen lunginflammation men därimot så har jag en kraftig bihåleinflammation på höger sida så nu har jag fått en jättestor penicillinkur och dessutom 2 olika hostmediciner en som jag ska ta på dagtid som är slemlösande och en som jag ska ta till natten som är dämpande så jag ska få sova lite :O). Så nu kommer jag väll förhoppningsvis bli frisk :O) Känns bra :D.

Tommy åker till Stockholm i kväll och det känns mindre bra för jag vet inte hur jag ska orka köra lillpuppis till dagis allternativet är ju att ha henne hemma imorgon och det vet jag inte heller om jag orkar :/, men det löser sig väl det med, brukar ju göra det. Lutar mest åt att det blir en dag i soffan med en massa film och som tur är så har Emmsan en kort dag i skolan, så jag får ju hjälp av henne på eftermiddagen :D. Hur skulle jag klara mig utan dig hjärtat, som är jordens största stöd när jag är ledsen och som ställer upp och hjälper till så mycket med lillpluppan, TACK snälla gumman. Älskar dig oxå <3 <3


Hoppas ni alla får en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

men usch stackare. krya på dig!

2011-01-11 @ 15:14:11
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch det där lät inget vidare :( Krya på dej!!

Kram

2011-01-11 @ 16:42:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

tack snälla du =)

2011-01-11 @ 22:12:03
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0