13 jan: Fortfarande dålig :(

Usch och fy vad tråkigt det är att vara sjuk, är så trött hela tiden och blir helt slut när jag gör nåt :(.


Puppis är på dagis men ska snart åka ner och hämta henne, sitter och laddar för fullt just nu, märks det hahahaha Tycker inte om att kör när jag mår så här, blir lätt yrslig, men får köra sakta och försiktigt så går det :P

Har försökt sova lite under dagen men så fort jag somnat in så har telefonen ringt, kunde ju nästa tro att man är lite poppis ändå hahaha.

Tommy kommer nog hem ikväll och gissa om jag längtar efter honom, gör jag alltid när han är borta på jobb men längtar extra mycket nu när jag inte mår bra :/.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0