2 jan: Biomys med mina stora hjärtan :D

Idag så har jag fått min julklapp från mina stora hjärtebarn <3. Ett biobesök med bara dom två och det var så mysigt att göra nåt roligt med bara dom :D, blir ju så sällan av :/. Dom hade bestämt att vi skulle se Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 och jag kan helt ärligt säga att den här är nog den bästa av dom alla :D, ser fram mot nästa del som släpps nån gång i april/maj så nu har dom min födelsedagspresent klar hahaha.



Efter filmen så släppte jag av tjejerna hemma hos deras pappa, så ikväll myser dom för fullt för det är sista kvällen med honom innan det bär av upp till Umeå igen. Kan lova att ångesten har kastat sig över oss här hemma, trodde inte att det skulle kännas så jobbigt redan idag, eftersom jag ska följa med upp och inte kommer att åka ifrån henne förrän på lördag men fy vad jobbigt och hemskt det är redan nu :(. Kommer det nånsin att kännas lättare????

Imorgon så blir det lite vanliga vardagsrutiner iallafall, Tindra ska till dagis och jag ska jobba. Det blir bra det :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Mysigt att du fick en kväll med stora tjejerna :)

Kram

2011-01-03 @ 09:00:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0