20 jan: Klar :D

Nu har jag precis gjort klar bloggens framsida och är faktiskt riktigt nöjd med den, det är bara en sak som jag skulle vilja få till och det är att jag skulle vilja 2 menyer för att på så vis kunna lägga in kort på båda sidorna om inlägget, men det får jag inte riktigt till :/.

En nyhet är att jag lagt till smilysar som poppar upp och när jag tittade igenom resultatet så upptäckte jag att jag har använt mig rätt flitigt av gubbarna tidigare i texten så det är nåt av dom äldre inläggen som mest LYSER gult nu men det är ju så det hahaha :D.

Just nu så är jag ensam för Tindra sover och Emma är på Lan så jag pratar med Tommy på telefonen eller ja han får stå för pratandet just nu eftersom jag passar på att blogga, så jag är nog lite tråkig att prata med :P.

Imorgon är det äntligen fredag, visst det innebär att jag ska in till kontoret men det betyder också att Tommy kommer hem:D.

Hoppas ni får en mysig kväll, själv ska jag gå och lägga mig tidigt för en gång skull hahaha.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fin den blev <3

men var är jag då i texterna? :O

2011-01-20 @ 21:32:45
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Jag kanske kan hjälpa dig att göra en till meny om du vill? Har gjort det till några andra bloggar förut.



Hoppas ni har det bra, Kram

2011-01-22 @ 07:14:57
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0