21 jan: Äntligen fredag

Idag när jag kom till kontoret så fick jag syn på att en blomma som jag har ägt i ca 10 år plötsligt blommar och vilka fina blommor sen :D. Vet dock inte vad det är för en blomma, är det nån av er som vet vad det är??? Har en här hemma också som jag ska ta och byta fönster på och så håller jag tummarna för att den också vill blomma.


Just nu så sitter vi i soffan och myser med en fruktsallad (äkta fredagsmys) och tittar på Let´s Dance, så himlans skönt att det är fredag och att vi får vara ledig imorgon, det var jobbigare än jag trott att åka in till kontoret idag, har inte riktigt fått tillbaka all ork.


Saknar dig Sara, hoppas du får en roligt kväll och helg med Jossan :D. Var rädda om er <3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jossan och therese gick nyss, vi har haft roligt, berättat imorgon <3

2011-01-22 @ 01:19:46
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Marie

Blomman ser ut att vara en Clivia, eller Mönjelilja som den också kallas.

2011-01-22 @ 09:16:13
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vad fint du har fått det här inne :) Hoppas ni får en fin lördag!

Kramar

2011-01-22 @ 11:07:49
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0