28 jan: Fredag

Äntligen så är det fredag och helg och Tindra verkar vara frisk igen, vilket är jätteskönt, även på Tommy har det vänt så nu får även han behålla maten igen. Så nu håller jag tummarna för att jag ska klara mig, men tyvärr så känns magen bara mer och mer orolig ju längre dagen går, Emma stannar inne i stan så slipper hon iallafall bli smittad :).

Kommer ni ihåg att jag berättade tidigare om att Emmas klass ska få åka till Frankrike i slutet av Mars? Idag i DD så är det en artikel om klasse och deras resa. Ni kan läsa artikeln här om ni vill.



Ha en bra fredagskväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

usch ja hoppas din mage lugnar ner sig nu under ikvällen/natten. ftyy farao för magsjuka. skönt att dem andra iaf börjar bli bättre. men ändå. så drygt.

2011-01-28 @ 21:37:59
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

ka n ju säga att det iiiiiiiinte är vår här. va sååå kallt ute idag. å därmed sol med antar ja. så det såg varmare ut än va det va. men överallt va det is å halt, snö å kallt som sjutton.. :S



men det va en super trevlig dag och jag vart trött sån sjutton.. :P



hoppas ni får en trevlig helg nu å slipper sjuka,,

krams

2011-01-28 @ 21:39:45
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0