8 jan: Ledsen dag :-(

Jaha så var vi på väg hem igen och även denna gång utan Sara :-(. Det är tur att Tommy är med och kör för jag har inte sett vägen för alla tårar som strömmat ner för kinderna, nu är vi snart vid Höga Kusten bron, ca 15 mil från Umeå och nu har tårarna börjat sina lite grann. Kan inte förstå att det ska behöva vara så himlans jobbigt att åka ifrån henne, men hela mitt hjärta går i tusen bitar varje gång :-(.



Det gick iallafall bra med besiktningen av lägenheten :-). Så vi hade fredagsmys i rummet och tittade på Let's dance. Tindra låg på en madrass på golvet och sov, hon har varit så duktig hela tiden både i bilen och med sovandet :-D.

Vi saknar dig allihop hjärtat <3



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är hemskt jobbigt.. Jag saknar er med, pussa Tindra lite från mig och emma också då^^ <3

2011-01-08 @ 14:40:43
Postat av: Nina

tack snälla du..



hoppas du känner dig mindre ledsen nu vännen. förstår att det är jobbigt å lämna ens barn. ja e deppig för ja lämna theo hos mormor igår. ska hämta honom strax. visst det är en natt. men d känns ju oavsett :(



stor kram

2011-01-09 @ 11:58:41
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0