10 juli: Varierande väder :O

Vakande upp av en stor blöt puss och en bamsekram från Tindra idag, kan inte bli så mycket bättre uppvaknande. När vi sover i båten så sover hon och jag tillsammans och hon är så mysig och vill helst att jag ska ligga och krama henne hela natten, vilket jag ju så gärna gör hahaha. Därimot så var det sämre väder idag så efter frukost så packade vi ihop och drog hemåt, men då det började klarna upp framåt eftermiddagen så bestämde vi med mormor och morfar att vi skulle åka till någon strand och grilla, men bara vi bestämt klart med dom så drog det in ett åskoväder över oss igen så då blev det grillning hemma på altanen istället, funkade bra det med :).

Kan inte annat än att säga att jag ÄLSKAR mitt jordgubbsland, idag så kunde Tommy plocka av 3,5 l igen så Tindra fick jordgubbar och grädde till kvällsmat idag med och hon klagade inte direkt :P. Nu ska vi mumsa lite vi med och titta på solnedgången i hammocken på altanen, har verkligen haft en underbar helg. Hoppas ni också haft det. 



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0