12 juli: Jösses vilken dag :O

Dagen börjar lite småknepigt med att jag vaknar av att Tindra ligger och sjunger brevid mig och det är ju i och för sig lite mysigt men jag har inget som helst minne av att hon kom dit inatt och ändå säger Tommy att jag pratade med henne och till och med lyfte upp henne :O. Men jaja på med solfaktorn och kläder och sen iväg ner till dagis, väl hemma igen så krånglar det först med jobbdatorn, kommer inte in via servern, så jag får försöka om och om igen. Till slut så går det väl och så hinner jag jobba någon timme sen bryter jordens åskoväder ut och som vanligt så går det ju runt runt i flera timmar och den måste varit precis över oss för när det small så skallrade rutorna :(, och alldeles själv var jag oxå, är ju inte så lite åskrädd :/.


(bilden är lånad från google)

Är helt slut nu, så jag ska bara slötitta på tv en liten stund och sen blir det raka vägen i säng som gäller.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0