22 juli: Lager157

Vakande av en bamsekram och ett litet "mamma, är du vaken nu?" av pluppis som sovit gott i våran säng inatt, och man kan ju inte annat än att vakna med ett leende då :). Efter en långt stund med mysiga kramar och lite bus så klev jag upp och gjorde ett pass på crossen före frukost. Eftersom vi blivit lovad regn hela dagen idag så drog vi iväg till Lager157 i Sågmyra hela familjen, igentligen så skulle det bara varit vi tjejer men då jag hade migrän igen så fick Tommy följa med han också (tror han hellre varit hemma, men han är så tålig och hjälpsam i affärerna, går och letar storlekar osv). Tjejerna shoppade för 2060 kr tillsammans och det blev 3 par jeans, 9 st linnen, 1 klänning och 2 st långa munkjackor, så jag tycker det var ett alldeles fantastiskt pris och jag tror nog att tjejerna är jättenöjda med inköpen :D. När vi åkte därifrån så skojade jag med Tommy och sa att tänk nästa sommar då har du 3 tjejer i provrummet som du ska serva och leta storlekar till, tror inte han tyckte det var riktigt lika roligt som jag hahaha. Men om ni åker förbi Sågmyra och vill ha märkeskläder till halva priset så sväng in på Lager157 :D

(bliden är googlad)

Tråkigt nog så ska det bli regn även imorgon så vi får väl se vad vi ska hitta på för roligt då. Vad ska ni hitta på?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jess

Ikea! Perfekt för en regnig dag. Kramen

2011-07-22 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0