24 juli: Fullt upp :)

Idag så skulle min älskling överraska mig med färska hallon till frukosten men Tindra hade inte riktigt samma åsikt som honom där utan spran raka vägen in till mig och tjöt i mitt öra att "nu skulle dom gå ut och plocka hallon till mamma", lilla sötnosen min :), låg kvar och drog mig en liten stund innan jag också klev upp och gjorde dag.

Idag så har vi verkligen haft fullt upp hela dagen, först kom Jessica hit och hon blev kvar hela dagen, det var så trevligt att hinna prata massor med henne igen :D. Sen har både mormor & morfar och farmor & farfar varit här och så kom mina stora hjärtebarn hem på kvällningen, så vi har haft en jättetrevlig dag och ser fram mot en lika trevlig kväll :).



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0