6 juli: Ljuvligt :D

Igår så hann jag inte blogga nått, för dagen den gick i ett hela tiden och hux flux så var det natt :P.

Men jag blev klar med 2 st bokslut till så nu är det bara 2 kvar och om allt flyter på så borde jag hinna bli klar med dom idag, speciellt eftersom jag får några extra jobbtimmar ieftermiddag eftersom mormor hämtar pluppis på dagis :).

När jag lämnat på dagis igårmorse så tog jag en liten promenad ner till jordgubbslandet och det bara LYSTE rött där så medans jag tog hand om disken igårkväll efter maten så gick Tommy och Tindra dit och plockade efterrätten och dom fick ihop ca 1,5 l, helt fantastiskt. Så gott :D.

När Tindra gått och lagt sig så kom farmor hit och Tommy och jag gjorde något som jag aldrig gjort förut, vi åkte upp på bingsjöstämman och det var hur mysigt som helst, så idag ska vi packa picknickkorgen med lite mat och fika och åka dit och sätta oss igräset och bara mysa, ska bli hur mysigt som helst. Måste försöka komma ihåg kameran :P.

Nej nu måste jag väl jobba lite till, men ha en skön dag i solen :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0