2 juni: Helg och sovmorgon

Igår så var det dags för massage och kan väl inte annat än att tycka att det var en kanonbra inledning på långledigheten som denna helg innebär :D. Dessutom så hann jag boka in ett pass till innan semesteruppehållet och det blev jag nöjd med.
Var på storshoopingtur igår och handlade presenter till mig själv för alla mina presentkort, och vad roligt det var :D. Beställde ett halsband inne på Dekoria, det är ett stort hjärta som hon graverar in barnen namn på runt om, blev vindruvsranka på plantagen och en jätte gasolgrill för alla lösa pengarna som jag fick. Är så NÖJD så med mina presenter, stort TACK till er alla :D <3


Lite modifierat, på mitt så står det Tindra, Sara & Emma och så är det en rosa pärla som hänger i mitten.


Så här hoppas jag att min ranka kommer att se ut om något år :)


Finfina grillen som ska invigas idag :D.

Idag så kommer gudmor med sambo hit och då ska vi inviga den fina grillen :D och ikväll så ska vi åka in till Falun och titta på crusingen en liten stund, får se hur länge Tindra orkar.

Solen skiner och det verkar bli en varm dag så det kan nog inte bli så mycket bättre, hoppas ni också får en bra dag idag.

Massa Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer bli ett jätte fint halsband :) Och nu är du fin i håret också! PUSS

2011-06-02 @ 11:13:48
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0