4 juni: Plantering

Idag så har vi varit upp till gudmor och hennes sambo och tittat på alla deras djur. Och det var väl inte helt otippat att Tindras favoriter var valparna och lammen, och man kan ju inte säga emot för dom är ju så otroligt söta :D




Medans vi var där så passade jag på att färga håret på henne och sen så fick vi kvällsmat och jösses vad gott det var. Hon är verkligen helt fantastisk på att laga mat, jag önskar jag var lika bra :D. Innan vi åkte hem så var vi ner till deras växthus och så skickade hon med en hel massa plantor med oss hem, så nu har jag vindruvor, tomater, 3 olika sorters gurka, paprika, grön och gul squash, isbergsallad och majs. Nu ska det bli skoj och se vad som tar sig och växer upp och ger skörd.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söta!!!

2011-06-05 @ 15:46:20
Postat av: Nina

nemen ååååå :D

2011-06-07 @ 14:06:13
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0