1 mars: Vår???

Ja enl kalendern så är det vår nu, men vi hade - 16 imorse när jag åkte till jobbet. Är så trött på kylan nu :(. Var tog våren vägen????

Jösses vad mycket jag har haft att göra på jobbet idag, var knappt så jag hann klart innan vi stängde kvart i 5. När jag kom hem så hade Tommy middagen nästan klar, så jag hann med att kramas ordentligt med pluppis och imorgon så är det min tur att vara hemma med henne igen. Hon har visserligen varit feberfri hela dagen men långt ifrån ok och nu på kvällen så hittade vi några misstänkta prickar, ska bli intressant och se hur dom ser ut imorgon, kan ju vara värmeutslag oxå efter den höga febern, är nog troligast.

Just nu så sitter Tommy i köket med en av sina gamla kompisar som är hemma på besök så jag och Molly myser själva i soffan framför tvn.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

inte just på dagis men det går i sthlms området. flertalet som har lr haft.. men ja har inte hört någe om dagiset som sagt. men å andra sidan så får man ju reda på saker som går efter dem fått det. typ. så det känns..



jobbigt att hon inte är ok ändå. men det brukar ju ta nån dag å återhämta sig efter feber. hoppas hon mår bättre imorrn!

2011-03-01 @ 21:46:35
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0