14 mars: Suttit på akuten hela dagen :/

Jösses vilken dag säger jag bara :(.

Började bra med liten sovmorgon, men sen spårade den ur fullständigt. Först krånglade Tindra så Emma missade bussen och när jag är på väg in till stan med henne så ringer Tommy coh berättar att han har så ont i magen att han knappt kan stå så då bestämde vi att vi skulle mötas på akuten. Sen har vi suttit där hela dagen och efter många prover och många andra olika undersökningar så kom dom fram till att han hade njursten och att en sten låg nere i urinblåsan så nu har han fått medicin som ska hjälpa honom kissa ut den och efter vad jag hört så gör det äckelont :(. Lider med honom.

Så jag kan villigt erkänna att nu är jag fullständigt slut och har migrän efter en hel dag utan mat, men det blir bättre tills imorgon.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

nä men fy då! Stackarn! Har haft gallstensanfall själv så jag vet hur jäkla ont det gör, å då har han säkert ondare ändå! Krya på er!

2011-03-14 @ 21:47:17
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch vad jobbigt. Hoppas dte kommer ut snart så han slipper ha ont :(

Kram

2011-03-15 @ 09:08:01
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0