18 mars: Fredag och snöstorm igen :(

Ja så var det äntligen fredag och det är nog länge sen jag längtat så oerhört mycket efter en fredag som denna gång. Jag är så fruktansvärt trött hela tiden och det spelar ingen roll när jag går och lägger mig på kvällen så är jag ändå trött på morgonen, igår la jag mig strax efter 9 och vaknade ändå supertrött imorse :O.

Dessutom så snöade det imorse, vilket inte kändes helt ok. Snöandet tog i under dagen så när jag skulle åka hem mitt på dagen så var det full snöstorm, verkligen helt onödigt. Visst vill jag gärna ha snön kvar men jag vill inte ha någon ny :(

Tindra har fått för sig att hon ska äta yoghurt på kvällen istället för vällning, har gjort det hela veckan nu, får se om det håller i sig och vi blivit av med vällingen...


Nu ska vi göra fruktsallad (förvånande??? inte hahaha) som vi ska mumsa på framför Let´s Dance :D.

Hoppas ni får en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0