20 mars: El värko på besök :(

Vakande upp till en strålande dag som jag tyvärr tillbringat i sängen då jag haft så ont i kroppen att jag var helt spyfärdig och som pricken över i:et så fick jag migrän oxå. Tack gode gud för vattensängen för utan den så hade jag inte ens kunnat röra mig nu efter en dag som sängliggandes. :(

Kvällen ska iallafall tillbringas i soffan framför Solsidan är ju säsongsavslutning så det måste man ju bara se. Hoppas att dom kommer spela in fler avsnitt, för jag tycker verkligen att den serien är så klockren :D.

Hoppas ni andra har kunnat njuta av vårsolen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Tråkigt att du mådde dåligt en sån fin dag som gårdagen!

Och tråkigt att T blir dålig i magen direkt av lite mjölk. Olivia har bökat lite på nätterna och det kan ju bero på de små doser mjölk hon får men det kan ju oxå vara för att hon inte ätit mjölkprodukter på två år. Svårt att veta.........

Hoppas att du mår bättre idag!



Kram

2011-03-21 @ 09:04:05
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0