22 mars: Snöras :D

Idag så har den sista snön rasat från taket, så nu är det verkligen vår :D. Men för vare del som kommit ner så har jag säkert hoppat en halvmeter rakt upp i kontorsstolen, för herrejösses vad det har brakat och dånat när den först åkt ner på altantaket och sen vidare ner på gräsmattan.

Här är bara den första delen av all snö som rasat ner igår och idag


Fick en Iprengel av mamma och pappa igår och det är nog enbart tack vare den som jag klarat av att jobba idag, för jag har fortfarande fruktansvärt ont i hela axel och skulderpartiet. Enda problemet med gelen är att jag har lite svårt att nå själv, men imorgonbitti så får Tommy hjälpa mig och på lunchen så får Emma hjälpa mig så det blir lite tätare med smörjningarna än vad det varit idag :P.


Nu blir det tvmys framför Desperates Housewives :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0