28 mars: Måndagsbio

En rolig sak som jag glömde bort att berätta om igår är att jag var "tvungen" att sitta och sy in mina byxor då dom blivit alldeles för stora :D.

Idag så hade Emma en liten sovmorgon så då tog Tindra och jag det med och det är så skönt att kunna börja veckan på det sättet :). Varje morgon när vi kommer till dagis så kommer 2 av pojkarna fram till Tindra och ska krama henne och sen går dom iväg hand i hand alla tre (hon i mitten) för att leka, det är så himmlans rart att se.

Nu har jag precis gjort klart en uppgift som jag verkligen tycker är supersvår så nu ska jag unna mig 5 min i soffan och njuta av min otroligt vackra tulpanbukett innan jag ska börja med resterande uppgifterna som jag har att göra idag innan jag kan sluta för dagen. Och då hinner jag förhoppningsvis med en snabb promenad ute i solen innan det är dags att hämta hem puppisen.


Ikväll blir det bio men Emma och vi ska se "Hur många lingon finns det i världen?"

Ska bli skoj och se om den är lika söt som den verkar på reklamen.
Ha en bra dag.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch stackars dej som måste sy in byxorna ;) Bra jobbat!

Kram

2011-03-28 @ 13:12:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

dax att förnya garderoben då =) trevligt!!!



Nu är vinnaren dragen i tävlingen om ett paket med namnnappar! Kika in om det var du som vann! Å tack att du deltog =)

2011-03-28 @ 13:27:05
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

Hoppas bion va toppen!



ligger så efter på kommentarerna as usual. hade ni trevligt i helgen? vi gjorde en massa nytta å så åkte vi till emma på middag. på sön va vi hos mamma på middag. så ja har inte lagat mat i helgen iaf :P va skönt som attan..



ja tänker på naglarna å undrar hur det kommer bli då skruttan kommer. kunde ju anpassa nu efetr att theo va på dagis etc. men nu får ja väl anpassa allt efter att johan e hemma å så. äh det löser sig. men är man besatt så är man :P å fint å snyggt är det med. mina vanliga naglar är sååå dåliga å går alltid av. så det är trevligt med fina naglar!



kramis

2011-03-28 @ 22:51:14
URL: http://deliciously.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Inte så händig...

Kläderna är ju hennes vanliga fast lite lager på lager. Sen sprayhårfärg och kajalpennefräknar. Woila en Pippi :)

2011-03-29 @ 13:04:08
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0