6 mars: Båtmässa + skoterutflykt

Igår så var vi på båtmässan " Allt om sjön" i Stockholm och vi hade en fantastisk dag tillsammans och vi hade dessutom sällskap av farfar och det är ju alltid trevligt. Det fanns hur många båtar som helst att titta på, både stora och små, hittade en som jag tyckte så så fruktansvärt ful ut på utsidan så jag var bara tvungen att gå in i den och på insidan var den allt annat än ful, blev hopplöst kär i den. Den hade 2 sovrum med dubbelsäng, 1 litet rum med enkelsäng, 2 badrum, ett kök som i princip var lika stort som vårat kök här hemma, och hur mycket förvaringsutrymmen som helst både på insidan och på utsidan, men tyvärr så är det verkligen en hopplös förälskelse för den kostar bara en så där 8 miljoner!!!!!!!!! Jag menar hur är det möjligt att en båt kan kosta såna summer??? Sen fanns det en så söt båt där, den såg ut som en and....tyvärr så hade jag inget batteri i min telefon så jag kunde inte ta något kort och jag hittar inget här på webben :(.
Idag så var det kanonfint väder så vi passade på att ta en skotertur och det blev en riktig långtur. Det var så mysigt :)
Nu ska jag titta på solsida :).
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig <3

2011-03-07 @ 16:35:17
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Tack tack :)

Intresset för designen verkar inte vara så stort, men kul att någon gillade den...

Än har den inte fått någon ägare :)

2011-03-07 @ 17:19:11
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0