7 mars: Vår?

Ja så var det ju Vasaloppet igår och det brukar ju vanligtvis innebära att våren kommer nu, och faktiskt så har vi haft en kanonfin dag med sol och plusgrader. Har varit på kontoret och jobbat idag och när jag är där så har jag Molly med mig och idag så var jag extra glad för det då det innebär att jag måste gå ut och gå på lunchen. Det var så himlans skönt ute :D.

När jag sen kom in så fick jag se att Sara lagt upp en bild på renar mitt i centrala Umeå och där hade dom ingen snö alls, verkar som att våren kommit mycket längre där uppe än här nere, hur är det möjligt ????? hahahaa

Emma hade maten klar när Tommy och jag kom hem från jobbet, vilket kändes otroligt lyxit :D. Tack för god mat hjärtat <3

Nu blir det en lung stund i soffan innan det är dags att sova.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi jaadu jag vet inte ^^

2011-03-07 @ 21:05:37
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Nina

haha nej du är inte alls dum. fk är ju så konstiga. dem har ju olika avdelningar och dem inte kan inte se varandras ärenden. trots att dem har mitt personnr.



hade ju aktivitetsstöd tom den 13 feb. sen fick ja sjukanmäla mig som arbetslös från och med måndag den 14 feb. vilket dem inte kan se.



iom att man inte får ha ett "hål" nånstans. så om den 14e står inget på. å så 15 står ja som sjuk. så har ja ett hål den 14e.. å då försvinner per automatik mitt sgi. MEN det ska inte göra det då ja anmält mig sjuk. Så jag ska bara skyddad fram till bf med mitt läkarintyg och sjukanmälan..



men det är ju under utredning det med.. suck!



förstod du lite bättre? så jäkla snurrigt.

2011-03-08 @ 08:57:11
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0