12 maj: Vägning nr 14

Idag så retades verkligen vågen med mig :O. Den pendlade ner till ett nytt tiotal och sen upp igen och så gjorde den flera gånger innan den bestämde sig för att stanna ovanför strecket :(, är lite besviken för det men nästa vecka så är jag där under, och på det hela så är jag jättenöjd med veckans minus 0,8 :D. Fick min 3:e stjärna idag, känns lite pepp faktiskt ^^.



Efter mötet så strosade Emma och jag runt på stan en stund och bl.a. så blev det en ny sommarhatt till pluppis, men som varje gång just nu när hon får något nytt så ska hon absolut inte prova så hur den sitter får ni se någon annan gång :P


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt. Nästa gång passerar du 10 kg strecket :D

Kram

2011-05-12 @ 16:50:58
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

och nu SYNS det också jättekul och stort GRATTIS<3<3

2011-05-13 @ 10:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0