11 nov: Bildbomb på nedtagingen av pilen

Idag så är Tindra och jag lediga och för en gång skulle så ska vi inte bara vara hemma och mysa utan vi ska åka in till stan och gå på Leklandet, där kommer Emma möta upp oss :D. Tindra och jag har bakat kladdkakemuffins som vi ska ha med oss och fika på när vi är där.

Kom på imorse att jag inte visat korten från när vi tog ner pilen, tyvärr så glömde jag att ta ett kort på den innan vi började så därför är det bara sista grenen som är på väg ner och eftersom Tommy är höjdrädd är det jag som får åka upp och binda repet HÖGT (ca 7 meter) varje gång, nu när den är nersågad så är den ca 4 meter hög :)

Den här höjden är fortfarande ok :)

Men sen ska det bindas så farfar har nåt att dra i med lastmaskinen

Farfar har lite hjälp i lastmaskinen

Och nu börjas sågandet

Här kommer den



Passade på att ta lite "flygkort" över tomten oxå :D


Långt ner till raringen :D


Nu får det räcka med bilder, eller hur :P

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0