12 nov: Luktar liljekonvalj

Ojojoj vad vi håller på idag :P.

Började dagen med ett pass på crosstrainern, sen lite yoga och sen började vi storstäda, nu har vi bara köket, målningen och golven kvar och det luktar redan liljekonvalj överallt här hemma, vi använder Ajax Liljekonvalj :). Men gud så skönt det är att vi äntlligen hade tid att städa för nu behövdes det verkligen och ikväll så ska vi bara sitta och mysa i vårat superrena hem med en brasa i öppna spisen :D. Bäst av allt är nog att fast jag dammat hela huset och tagit väggarna inne i badrummet så har jag inte ont alls i armen :D. Men nu är det slut på rasten, nu ska köket tas.... Tommy håller på med duschkabinen och jag fick mig ett gott skratt när jag kom in i badrummet hahahaha


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina (tävling pågår)

gud va aktiv du är. skönt iof att ha den energin. önskar att ja hade den! avis!

2011-11-13 @ 16:42:13
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0