14 nov: Näst sista utvecklingssamtalet .....

Idag var det dags för det näst sista utvecklingssamtalet med Emmas lärare och för alltid :S, har svårt att förstå att tiden gått så fort och att även hon är vuxen nu, men så är det ju verkligen och min lilla Emsa tar studenten till våren :). Precis som på alla dom tidigare samtalen så är det bara positiva saker som man får höra, bl.a. att Emma har otroligt bra närvarostatestik med en nästintill obefintlig frånvaro, en annan sak är att hon är enormt flitig och verkligen ambitiös. Kan man annat än bli stolt när man får höra sånt om sin lilla tjej? :D

Efter det samtalet så gick vi på American Take Away och frossade i pizza och det var första gången sen jag började på VV som vi var dit och åt, men jösses vad gott det var, dock så har jag gjort ett TUFFT pass på crosstrainern som lite "plåster på såren" :P

Sitter och tittar på "Mitt stora feta syrianska bröllop" och där pratar dom om att dom sak ha ett strassband på varje våning på bröllopstårtan. Varför har man ett strassband som är oätligt på en tårta som man ska äta???????

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja jag är väl bäst :D

och det kanske går att äta ändå :P

<3

2011-11-14 @ 22:22:47
Postat av: mormor

HUa vad stolt man blir Emma ja du är sååååå duktig!!!!!!!!!! och VUXEN ja man kan knappt förstå att båda två är vuxna nu uch Helen vad gamla vi blir hihihi pussssssssss

2011-11-15 @ 08:46:48
Postat av: Morfar

Oj vilka fina ord från din lärare Emma nu blir jag mycket stolt, och studenten till våren oj vad tiden ramlar iväg.

Du är ju stota damen ,vet ja.

2011-11-15 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0