16 nov: :(

Nej det var inte bara nått som lillhjärtat fått i sig för nu har jag det oxå, vilket betyder att det inte blev någon bio för mig och inte heller någon "Hejdå och hadetsåroligtiSpanien"kram heller eftersom jag var tvungen att hålla mig på avstånd och hon åker till Spanien med sin far och storasyster på fredag. Var nog det som var jobbigast tror jag.

Men ger er båda Sara & Emma en bamsekram här på bloggen och hoppas ni får en fantastisk semester med pappa, och det vet jag redan att ni kommer få men ändå :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

UCH <3<3<3<3

2011-11-17 @ 08:43:01
Postat av: Sara

Ja det var ju tråkigt :/ men vi syns sen och då får vi kramas, puss puss <3

2011-11-17 @ 23:23:31
URL: http://siistah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0