2 nov: Massage

Vi har ju massage på jobbet men då jag jobbar hemma på onsdagarna när massören är på kontoret så är det meningen att jag ska åka in till stan dom gångerna jag ska ha massage och det tar mig totalt ca 3 timmar så blir det inte av då jag inte tycker att jag har riktigt tid att vara borta så mycket varje gång, så därför har jag inte tagit någon massage sen före semestern vilket i sin tur leder till att jag har fått någe alldeles enormt ont i axlar, nacke och skulderpartiet :(. Nu finns det en massös här hemma på byn så i måndags ringde jag upp henne och pratade lite med henne och det slutade med att jag bokade en tid tills idag. Och jag ska erkänna att jag var lite pirrig när jag åkte dit, för man vet ju vad man har men inte vad man får :P. Men så här efteråt så kan jag bara säga en sak och det är: Hon är den BÄSTA jag nånsin varit till och jag satt inte alls så mycket fast som jag befarat med tanke på all värk och det kan jag bara hänvisa till att min massagedyna som jag fått via Buzzador och som jag flitigt använder varje dag och som helt uppenbart gör en hel massa nytta :D. (Återkommer till den buzzningskampanjen i ett annat inlägg)

Har inte ont alls just nu och har inte haft på flera timmar, har fullständigt glömt bort hur underbart livet är när man slipper värken :D. Hoppas den håller sig borta ett tag till .

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

gilla :D

2011-11-02 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0