3 nov: Träningsvärk eller inte????

Vet att man kan få träningsvärk efter en massage så det var jag beredd på eftersom G gjorde en sån grundlig massage igår, men har inte riktigt varit med om att det blivit så här illa tidigare :/, nu är det nog inte bara träningsvärk utan det är nog en kombination med den vanliga värken oxå, men idag så har jag så ont att jag är alldeles yr :/. Enda hoppet är att det kommer bli bättre med tiden :D.

Ser fram mot morgondagen för då är både Tommy och jag lediga från jobbet och Tindra från dagis så då har vi en riktig mysdag. Har dock inga riktiga planer på vad vi ska göra varken imorgon eller i helgen, mer än den vanliga helgstädningen :P. Vad ska ni göra?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

hihi helgstädningen har jag rationliserat bort puussssss

2011-11-04 @ 07:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0