13 okt: Wiiii :D

Igårkväll så var mormor & morfar och farmor & farfar hit och firade min älsklings födelsedag. Tindra och jag hade bakat en kladdkaka som blev helt super. Kladdkaka är alltid gott men ibland så blir den så där extra god och det var en sån gång igår :D Av mormor och morfar fick han en STOR påse lösgodis som det var så mycket gott i men jag var ståndaktig,(kan bero på att han inte var hemma när puppis gått och lagt sig, var och la på mina vinterdäck och därför kom inte påsen fram hahaha) och av farmor och farfar fick han ett så roligt paket, det innehöll allt som en av våra skoterpicknickar behöver (korv, korvbröd, senap, dressing och teleskåpgrillpinnar) så nu bara väntar vi på snön hahaha.

Har inte skrivit så mycket om min viktresa på länge nu och det är för att jag varit på en plattå men verkar kommit bort från den nu för idag så fick jag äntligen ett minus igen på -1,1 och det blir totalt - 19,2 :D. Känns så bra att jag klarade av att rida ut plattån och nu hoppas jag att det dröjer länge innans nästa kommer hahaha. Lite extra roligt är det dessutom för jag har fått ett nytt 10-tal :D :D. Har inte varit nere på detta 10-tal sedan 2007 men nu äntligen.

-19,2 kg =


Imorgon så är det ju fredag och det innebär att Tindra och jag är lediga, så vi ska MYSA länge i sängen och sen bara ta dagen som den kommer, ska bli så skönt att kunna umgås lite med henne, hinner ju inte det i veckorna när jag jobbar så länge om dagarna.

Ha en skön kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

det som är det värsta. ja vet inte va ja ätit. känns som om ja käkar allt för att det ska komma igång magen. men d funkar inte. så vi får väl se vad som händer..

2011-10-13 @ 22:39:16
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

gu va duktig du är. fasen nästan 20 kg. sjukt ju! jätte dukig!

2011-10-13 @ 22:39:44
URL: http://deliciously.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

BRA jobbat!! Kramar

2011-10-14 @ 14:00:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0