28 okt: Fredagsmys

Äntligen är det fredag och Tindra och jag är lediga så vi har en härlig mysdag tillsammans och peppar peppar så har hon inte trotsat något på hela dagen utan vi har verkligen haft det så mysigt :D. Just nu så sitter hon på golvet och leker att hon hjälper pappa med att såga till veden så vi kan tända en brasa ikväll, vilken sötnos va?

För några veckor sedan så fick jag jättefina barngardiner av en tjej på FB och dessutom så fick vi med mer av samma tyg så nu håller jag på och funderar på om jag skulle försöka sy ett påslakanset till Tindra av det, tror det skulle kunna vara snyggt. Men idag så har jag äntligen fått upp gardinerna inne på hennes rum så nu syns det verkligen att det är en liten prinsessa som bor där inne :D


Ikväll när Tommy kommer hem så har han Sara med sig och hon blir faktiskt kvar ända tills imorgon innan hon åker hem till J. Men innan vi släpper iväg henne så ska vi fira mormor ordentligt på eftermiddagen :P. Och ikväll är vi hela STORA familjen igen, ska bli så roligt, var ett tag sen hahaha.

När det var provapåvecka på Grand Spa och Sara och jag var iväg och provade vattenzumban första gången så fick man skirva upp sig på en lista och då delta i en utlottning om olika presentkort och igårkväll så ringde svärmor och berättade att när hon varit in på deras hemsida så hade hon sett att både Sara och jag vunnit ett varsit presentkort på Intersport :D. Kunde inte varit lägligare eftersom jag behöver köpa mig ett par nya träningsbyxor då mina blivit så stora att dom ramlar av och eftersom vi har lite knackigt så jag hade inte råd med nya byxor, men nu så kanske jag kan unna mig det ändå :D.


Ha en riktigt bra och mysig fredag allihop.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Roligt med vattenzumba, och härligt med presentkortsvinst :)



Kramar

2011-10-28 @ 17:30:08
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0