2 sept: Bregravning :S

Ja så var dagen här då vi skulle ha begravning för min lilla mormor, och lite så har jag nog gruvat mig för nu på kvällen så är jag helt slut, totalt tom i huvudet men mest glad över att dagen äntligen är över. Det är min äldsta kusin som hållit i alltihop och hon har verkligen gjort ett fantastiskt jobb, för allt var så himlans fint anordnat allt från kistan, blommorna, handbuketter och sen buffen efteråt. Så ett stort tack till dig L för en fin dag. Jag är otroligt glad över att jag hade mina kära barn och älskade man med mig i kyrkan som stöd för så fort vi skulle sjunga så bröt jag ihop fullständigt och likaså när vi skulle gå fram till kistan och säga adjö och eftersom vi inte satt på samma rad så kunde jag inte stötta min mamma när hon gjorde det men hon hade pappa som stöd så det gick bra ändå :). Men på det stora hela så var det en fin dag med många glada skratt :D.

Kistan med finaste lilla mormor <3
 

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

kramar

2011-09-02 @ 21:49:56
URL: http://deliciously.se
Postat av: sara

det var så fint, älskade momme som har det bra med Erik nu! <3

2011-09-02 @ 23:02:21
Postat av: Nina

hahahah! vet du ja prova oxå på gosedjur! frejas kossa igår. men ja tvätta den ju aldrig i maskinen då vi inte har tvättstugan förrän imorrn. men ja tvätta för hand. så då använde ja sprayen. sprya på. vänta nån min å sen tvätta ja.. vart bra! mkt renare än innan!

2011-09-03 @ 13:41:26
URL: http://deliciously.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vad skönt att det blev en fin begravning!

kramar om

2011-09-03 @ 15:47:52
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vila i vrid Momme!!!!

2011-09-04 @ 04:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0