26 sept: Idag är det synd om mig :(

Idag så är det ett gnälligt inlägg så sluta läs om du inte orkar med gnäll ;).

Usch vad jag mår dåligt idag, känner mig som den där reklamen när en karl står och talar om att när mannen är förkyld så är han döende medans det är en baggis att föda barn :S Har knappt sovit alls inatt både för att Tindra vaknade igårkväll och skulle absolut sova i mammas säng och för att jag fick den värsta huvudvärken jag nånsin haft, t.o.m. värre än migränen. Lyckades somna till slut och vaknade upp med feber, snorig och fortfarande samma eländiga huvudvärk. Så länge jag håller mig stilla så är det uthärdeligt men rör jag mig det minsta lilla så skär det som knivar, ett tag trodde jag att jag höll på att få en stroke....


Nej nu får det vara slut på gnället, ska luta omkull mig istället.

Vi hörs lite senare.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

krya på dig <3

2011-09-26 @ 10:49:39
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Krya på dej!! Kramar

2011-09-26 @ 20:17:15
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0