30 sept: Höstpicknick

Idag så skulle jag och Tindra åkt in till stan och dansat Zumba men precis när jag bestämt träff där med en annan mamma och hennes lille pojk (som är jämngammal med Tindra) så fick jag ett meddelande från ledaren att det inlägget på FB hade publicerats av misstag och igentligen handlade om söndagens pass, så det var alltså ingen Zumba idag :(. Men tur i oturen var ju att jag fick reda på det innan vi åkte dit :). När jag berättade för puppis att vi inte skulle åka på dans så tyckte hon att vi skulle ta pannkakorna (som jag gjort till matsäck) med oss ut i skogen och äta dom där så, så fick det bli, jättemysigt :D. Vi har en helt strålande höstdag i dag, med sol och riktigt varmt och skönt :D. Och för en gång skull så hade jag kameran med så här kommer en hel hög med bilder.

Vackra höstfärger

Höstblomma?

Mossklädd sten

Njuter av utsikten

Utsikten

Gott med pannkaka och socker

Leker rallybil

Massor med spring i benen


Nej nu ska vi göra oss klara och åka till stan för att köpa en present som hon ska ha med sig imorgon när hon ska på sitt första riktiga barnkalas :D.

Hoppas ni får en riktigt skön fredag

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

synd på zumban men du får gå på söndag istället. Vilket kanonväder vi har och så fina bilder

2011-09-30 @ 13:14:35
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vilken härlig dag ni fick :)

Kram och trevlig helg!

2011-09-30 @ 19:27:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0