4 sept: Höst :/

Jag kan helt ärligt säga att jag är inget fan av hösten men det finns en sak som jag ändå tycker väldigt mycket om och det är att eftersom kvällarna blir mörka så tidigt så kan man tända en brasa i öppna spisen och en hel massa ljus och det finns väl inget som är en starkare mysfaktor än det, eller hur? Så nu myser vi på så mycket vi bara kan :D.



Idag så har Tindra varit helt klockren med att vara utan blöja, vi åkte t.o.m. till stan och handlade och det gick så bra, håller tummarna för att det vänt och hon är på g igen. Däremot så tror jag lillstumpan håller på att bli sjuk så vi får väl se om det blir dagis eller VAB imorgon ...

Nu ska vi göra lite fruktsallad och titta på tv en stund innan det är dags för sängen :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0