10 april: Deppar :'(

Tror verkligheten kommit ifatt mig lite och jag känner mig superdeppig just nu så det är därför som bloggen ligger lite nere. Försöker ta en dag i taget och göra det bästa av den men det är inte alltid helt lätt. Var och jobbade på kontoret idag och det finns ingen tvekan om vart musklerna är, inte förrän nu 3 timmar på värmedynan och 3 värktabl senare så börjar jag kunna andas och röra mig så smått igen :O. Är det verkligen så här livet ska vara i fortsättningen???????? Då tror jag inte att jag vill vara med någe mer :(

Kommentarer
Postat av: Nina

usch jag vet hur du menar. det är så lätt att det blir så. men det kommer att bli bra ska du se! en dag i taget, och tänk att du har din härliga familj som stöttar dig och älskar dig över allt annat <3

kramis

2012-04-11 @ 10:29:36
URL: http://deliciously.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Massor med kramar vännen!

2012-04-11 @ 16:12:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0