17 april: Både bra och dålig dag

Idag har jag haft en dag som varit både bra och dålig, bra på så sätt att värken varit kontrollerbar men dålig då jag mått dåligt rent psykiskt, vet att jag kommer ha såna dagar när allt liksom bara ramlar över mig och jag försöker ta tag i alla känslor men det går lite si och så med det

I söndags var vi ju på en liten roadtripp :D. Vi hade ett gasolkök till båten som vi hade ute på försäljning och efter att vi fått napp av en kille nere i Surahammar och Tommy hade hittat ett nytt stolsunderrede till båten och jag hittat ett soffbord i Stockholm så bestämde vi oss för att leverera köket och sen åka vidare och hämta upp dom andra två sakerna på vägen hem. Nu längtar jag ännu mer efter att soffan ska komma för det kommer bli så sjukt snyggt här hemma :D

Nya soffbordet, och det passar perfekt i hopp med vårat matsalsbord den dagen vi bestämmer oss för att ta upp det ;)


Vill passa på att tacka er alla båda gamla och nya läsare för att ni fortsätter läsa bloggen fast den är lite smådåligt uppdaterad just nu och kanske inte alltid så glad men lovar att jag ska försöka bättra mig på båda punkterna :)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

massa kramar!

2012-04-19 @ 12:34:30
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0