18 april: Bra känsla + God nattchattande

Idag så var jag på möte 2 i min rehabplan och det var hos sjukgymnasten, och till skillnad från i måndags så fick jag en jättebra känsla i magen och är jättenöjd med detta möte :D Lite roliga idér/saker hade hon för sig men på det stora hela så kändes hon helt klockren. Fick tre uppgifter/läxor av henne som jag ska göra:
1. Sova (helt ok då jag är totalt färdig precis hela tiden)
2. Gå ut en kort promenad i SAKTA mak med Molly, helst varje dag men om kroppen säger nej så får nån annan gå (Tindra älskar denna uppgift, för nu kommer hon få gå ner till fåren varje dag hahaha)
3. Äta regelbundet, helst var 4:e timme (bra, kommer underlätta återgången till VV, för det är ju samma tänk där :))

När jag kom hem så gjorde jag precis som jag blivit tillsagd och gick och la mig eftersom jag var så fruktansvärt trött och somnade på stört, sov en timme och kände mig lite piggare när jag vaknade igen.

Tindra hade lite storasystersabstinens idag så då ringde vi upp dom på chatten och hade videosamtal med dom, älskar att man så enkelt kan ses :D. Vi började med Sarisen och pratade en lång stund med henne, sen ringde vi Emmsan och till Tindras stora lycka var pappa S också hemma så hon fick busa lite med honom via datorn och när hon och Emma sen sa god natt så var han tvungen att komma tillbaka för Tindra vägrade lägga på om hon inte fick säga god natt till honom med.
Nu ska jag slöa lite i soffan framför tv en stund och sen ska jag göra en tidig kväll för trots eftermiddagsluren är jag SÅ trött, hade ingen bra natt så jag hoppas att den här blir bättre.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Tråkigt att du mår så dåligt, försåt att det är jobbigt för psyket. Men bra att du får hjälp.

Måste fråga om du vet om man kan blogga från mobilen och hur man gör isåfall.



Krya på dig

Kram

2012-04-19 @ 09:00:04
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag
Postat av: Nina

härligt att det kändes bra i din mage! viktig känsla! <3

2012-04-19 @ 23:38:16
URL: http://deliciously.se
Postat av: Nina

å tack snälla för rösten :D

2012-04-19 @ 23:38:31
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0