22 april: Bra helg :)

Har haft en riktigt bra helg, smärtmässigt har den också varit helt ok, men trevlighetsmässigt har den varit super :D

Igår så firade vi Sara, lite i förtid eftersom hon är i Grythyttan när hon fyller, så Sara, Emma, Johan, mormor, morfar och svärmor var hit och fikade och sen stannade barnen kvar lite till och åt med oss. Hade en jättemysig eftermiddag, tack alla för den :D.

Idag så fick jag sovmorgon av min älskade man, nu får jag det väldigt ofta men ibland så är det extra skön (speciellt efter en dålig/jobbig natt), tack snälla raring för att du är så snäll och ger mig dom :) <3.
Efter frukosten så gjorde jag lite matsäck och så åkte vi ner till verkstaden för att jobba lite på båten och mecka lite med bilen. Nu tog bilen lite längre tid än beräknat och likaså förarbetet med plastningen av peken (som var min uppgift att lära mig) så det blev ingen plastning gjord idag utan förhoppningsvis så får jag lära mig det nästa helg istället. Men raringen slipade rent den helt och hållet idag och då var han så här söt :P
image description
När man slipar i plast och glasfiber så riktigt yr det skräp och damm så hela grusplanen var i ett vitt dammoln medans han höll på, det framkommer inte riktigt på bilden.

Nu ska jag mysa ner mig framför tvn en stund innan jag ska sova, blir nog en tidig kväll idag för jag är supertrött.

Hoppas ni också haft en bra helg :).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0