8 april: 5 år <3 <3

För 5 år sedan så firade jag påsk uppe i Båtpers/Svartnäs hos bästa Anneli & Mick, Tommy firade påsk där han med och han hade varit kär i mig i flera månader men jag var så fruktansvärt rädd för att släppa in någon i mitt hjärta igen och riskera att bli sårad en gång till men efter ett pepptalk med Annelie ute på bron där hon lovade att han var precis det jag behövde :P, så bestämde jag mig för att lita på henne och ge honom en ärlig chans och det var det absolut bästa jag gjort :D.

Älskar honom så otroligt mycket <3

Tack för att du var så envis och inte gav upp fast jag var så "besvärlig"

Efter det så har vi som tradition att fira påsk tillsammans varje år och iår blir det nog imorgon som vi gör det, för idag så ska vi upp till Båtpers och hämta hem en reservdelsbil och säga hejdå till Båtpers för det stället är sålt och Annelie & Micke kommer flytta ner till byn, dom ska bli civiliserade som hon säger hahaha. Ska bli grymt skönt att få dom lite närmare iallafall :D.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vad ni är fina :)

Kramar

2012-04-10 @ 19:11:27
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

åå missa det här!



så mysigt <3 fina ni är! å grattis på er dag!

2012-04-11 @ 10:52:58
URL: http://deliciously.se
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack för dina värmande ord! Är inte så aktiv här inne på blogg.se :P Men läser lite ibland, men får ta igen mycket sen när orken kommer tillbaka =)

KRamar

2012-04-11 @ 15:53:16
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0